неделя, 23 май 2010 г.

ReadBud - четете и спечелете пари

readbud - get paid to read and rate articles
ReadBud ви плаща за всеки прочетен материал и пожелание може да гласувате за него!В началото получавате по от 3 до 8 цента за материал.Лесното идва,че вие няма нужда да четете написаното само кликате на view article,гласувате и отивате на следващия!

Сайта има по 6000 потребители онлайн през цялото време.Друго качество,което ми направи впечатление е дизайна на сайта и лесната комуникация.

Плащането става чрез Paypal и е при достигане на 50$(долара).Аз за 10 минути днес успях да прочета 23 материала и за тях получих общо 1.38$ и това за нищо работа.Тая нищо работа ми идва на мисъл,че не съм проверил до колко е достоверен сайта но мисля да го пробвам!

ReadBud ви дава по 5 долара на всеки реферал,който се регистрира чрез вашия линк!Да но вие ще получите 5 долара чак когато този реферал е взел първото си плащане Това става лесно споре мен!
Друга опция,която ви предлага ReadBud е афилиейт програмата им плащаща ви 5$ за всеки рекламатор,които се регистрира чрез вашия линк

Регистрацията е лесна!Ето какво правите след като активирате акаунта си чрез получения линк на емайла ви: отивате директно в акаунта си.После на надписа Interests и маркирате 50 категорий от които може да се интересувате като игри,футбол,тенис,медицина и такива.От там директно в Articles от менюто и от там е лесно.Не знам по колко материала имате право да четете на ден но на мен за днес 23 ми даде и взех 1 долар 38 цента

НАТИСНЕТЕ ТУК ЗА ДА ВЛЕЗЕТЕ В САЙТА

2 коментара:

Unknown каза...

може ли плащането да стане чрез alertpay

Unknown каза...

как мога да си набавя реферали?

Публикуване на коментар